Головна » Усі публікації » Студентська практика |
Такий вид практики має свої завдання: формування уявлень про специфіку роботи психолога-дослідника та практичного психолога; сприяння розумінню принципів емпіричного дослідження психологічних явищ; навчання прийомів практичного використання психологічних методів; закріплення знань студентів про методи кількісної обробки та змістового аналізу результатів емпіричного дослідження; формування умінь формулювати висновки та практичні рекомендації. Психодіагностична практика завжди викликає у молоді високий професійний інтерес. Про це свідчать як матеріали звітної документації з практики, так і відгуки студентів під час підсумкової конференції, де відбувається захист практики. Бази психодіагностичної практики найрізноманітніші як за типом, так і за географією. Серед них: Закарпатський регіональний центр соціально-трудової реабілітації та професійної орієнтації «Вибір», Закарпатський обласний наркологічний диспансер, Ужгородська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів, Ужгородське вище комерційне училище КНТЕУ, навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І ступеня – гімназія, загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів, Ужгородська класична гімназія, Ужгородська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, дошкільні навчальні заклади (ясла-садок) загального розвитку, дошкільний навчальний заклад № 20 комбінованого типу, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови, спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів та інші освітні заклади Закарпаття й України. На допомогу студентам колектив викладачів розробив навчально-методичний комплекс, до якого входять: навчально-методичний посібник «Психодіагностична практика в дошкільних навчально-виховних закладах» (упорядники – Н.М.Заболотна, С.І.Ісаєвич, У.Б.Михайлишин, В.І.Омелянська) та методичні рекомендації до психодіагностичної практики (упорядники – Н.М.Заболотна, С.І.Ісаєвич, В.І.Омелянська). _x_PS1 З 23 листопада до 13 грудня студенти ІІІ курсу спеціальностей «Психологія» та «Практична психологія» мали важливу для професійного та особистісного зростання практику – психодіагностичну. Вона дає змогу опанувати прийоми роботи психолога, набути навичок користування конкретними методами психологічного дослідження, обробки та інтерпретації емпіричних даних, а також формувати професійні уміння, навички стверджуватися в самостійних рішеннях на певних ділянках праці в реальних виробничих умовах._x_PS2 /live/2015/12/91psyhology/verkh.jpg_x_PS3 _x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 Вл. інф._x_PS11 _x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19Вл. інф. |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики