Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Асистентська педагогічна практика магістрантів є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня магістра з відповідної спеціальності й має на меті набуття студентом професійних навичок та умінь, виконання самостійної науково-дослідної та педагогічної роботи. А для кафедри психології це ще й нове впровадження, тому викладачі і студенти до неї ретельно готувалися. Все почалося ще восени, коли перші магістранти-психологи сіли за парти в навчальних аудиторіях. Завідувач кафедри, кандидат психологічних наук, доцент Уляна Богданівна Михайлишин і кандидат педагогічних наук, доцент Оксана Василівна Шелевер почали працювати над методичними вказівками з педагогічної (асистентської) практики для студентів ФСН напряму підготовки: 8.03010201 «Психологія» (освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр), в яких прописали індивідуальні завдання, які мали виконати магістранти впродовж практики. Уже самі настановчі збори щодо проходження практики викликали багато емоцій: зацікавленість, схвильованість, азарт, передчуття нового й цікавого. Тому і настрій, з яким йшли на практику, був оптимістичним. Найбільш складним і цікавим завданням практики було самостійно підготувати і прочитати лекцію на задану тему. Тим більше, що перша ж лекція була і відкритою одночасно. На ній були присутні, окрім студентів-бакалаврів молодших курсів, колеги-магістранти і колеги-викладачі. Захід був робочим й урочистим одночасно. Всі студенти-магістранти ретельно готувалися, дуже хвилювалися, намагалися максимально правильно, відповідно до методичних вимог підготувати текст лекції та провести її. Найбільш вдало це вийшло у Мар’яни Горгош «Темперамент як одна з базових психічних властивостей особистості» з дисципліни «Загальна психологія» (лекція читалася на 1-му курсі) і Юрія Стасюка «Психокорекція в гештальт-терапії Фредеріка Перлза» з дисципліни «Основи психокорекції» (лекцію слухали третьокурсники). Цікавим став досвід викладацької діяльності не тільки для студентів-магістрантів, а й для їх молодших колег. Аудиторія уважно, з розумінням і зацікавленістю поставилася до лекцій студентів-практикантів. Оцінка їх роботи були тільки позитивною. Перший досвід асистентської практики на кафедрі є пам’ятним і для викладачів. Дав розуміння того, наскільки ця практика є важливою і для студентів-магістрантів, і для студентів-бакалаврів, якою сильною є професійна солідарність психологів та скільки цінного має в собі наша спільна праця. Бажаємо всім успіхів, плідної праці, професійного натхнення! За інформацією кафедри психології УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик