Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Студенти нової в УжНУ спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» нещодавно виконали свої перші творчі проекти з дисциплін «Вступ до спеціальності» та «Макетування і верстка в рекламі та PR-творчості». У рамках проекту потрібно було створити логотип (поєднати шрифт з готовим зображенням), візитку, чорно-білу рекламу для газети та кольорову для журналу (рекламу потрібно було вмонтувати в газетну і журнальну сторінки), флаєр, буклет, білборд, gif-анімацію для інтернет-видання, мокап, розробити дизайн обгорткового паперу для продукції фірми та створити презентацію своїх напрацювань у програмі Photodex ProShow Producer. Для виконання завдань юні піарники й рекламісти мали не тільки проявити фантазію, а й опанувати програми Photoshop, CorelDraw та Photodex ProShow Producer. Презентували зроблене на іспиті, у ході якого викладачі Віктор Дрогальчук та Леся Поліха й відзначили найкращі роботи. Авторами цих проектів є студентки Анна Гомонай (магазин «Леді») та Анастасія Нечипорук (весільна агенція «Секрет щастя»). Тож перегляньте відео проектів (за посиланнями вище) і порадійте з успіхів майбутніх профі рекламного бізнесу й піар-агенцій ☺. Від редакції. Аби запобігти звинуваченням у просуванні рекламної продукції від імені університету, повідомляємо: представлені у роликах бренди є вигаданими, будь-яка схожість з реальними фірмами, салонами, магазинами тощо, якщо таке виявиться, – випадкова ☺. Вл. інф. |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик