Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
В Україні днями відбулася подія світового рівня – конференція «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації». Організували її департамент туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (керівник Іван Ліптуга) у співпраці зі Всесвітньою туристською організацією (UNWTO), що є структурним підрозділом ООН, з участю представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, лідерів регіональних туристичних асоціацій. Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе вважає, що Україні потрібна нова ефективна модель державно-приватного партнерства у сфері туризму. Потенційно вона бачить таку модель у вигляді Національної туристичної організації, яка за прикладом багатьох іноземних країн може стати платформою для просування України у світі. Ключовою подією став виступ Генерального секретаря UNWTO пана Талеба Ріфаї про Україну як привабливу дестинацію на туристичній мапі світу. Керуючий директор компанії «Yellow Railroad» та автор посібника UNWTO «Брендинг дестинацій» Том Банкла влаштував майстер-клас щодо брендингу туристських територій. А представники регіонів презентували кейси брендингу таких туристичних дестинацій України, як Одеса, Львів, Харків, Закарпаття (презентацію представив директор департаменту економіки Закарпатської ОДА Денис Ман), Херсон, Тернопіль, Чорнобиль. Спікери зі Всесвітньої туристської організації, Європейської туристичної комісії, туристичних адміністрацій та національних туристичних організацій країн Європи, а також провідних глобальних компаній – Google, Tripadvisor, Amadeus, Acrobator, Postmen, Minube та ін. – представили цікаві кейси та кращі практики для адаптації й застосування в Україні. Ключовою ж подією форуму стало підписання Меморандуму про взаєморозуміння між регіонами України та створення Національної туристської організації, ініційоване директором департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іваном Ліптугою за підтримки команди однодумців з регіонів. Очікується, що вже найближчим часом в Закарпатській області пройдуть збори ініціативної групи з питання створення та функціонування Регіональної туристичної організації за активної участі науковців УжНУ. Довідково: Дестинація – це географічна територія, яка є привабливою для туристів завдяки наявності унікальних або специфічних туристично-рекреаційних ресурсів та відповідної інфраструктури._x_PS1 Професор УжНУ Федір Шандор та старший викладач факультету туризму та МК Олександр Коваль узяли активну участь у роботі конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації» за участю представників Всесвітньої туристської організації (UNWTO) та долучилися до процесу утворення Національної туристської організації України._x_PS2 /live/2016/06/39turizm/shandor_koval_man.jpg_x_PS3 Представники Закарпаття Денис Ман, Федір Шандор та Олександр Коваль із Генеральним секретарем UNWTO Талебом Ріфаї_x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 За інформацією ст. викладача факультету туризму та МК_x_PS11 Олександра Коваля_x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19За інформацією ст. викладача факультету туризму та МК Олександра Коваля |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик