Головна » Усі публікації » Абітурієнт |
30 січня в Закарпатському обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді відбувся II етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук. Конкурс спрямований на виявлення здібностей та хисту в учнів 9–11 класів до написання наукових робіт, котрі можна порівняти зі студентськими курсовими. Програма кожної секції передбачала заочне оцінювання науково-дослідницької роботи, написання контрольних завдань із базових дисциплін і публічний захист робіт, під час якого традиційно до складу журі залучають і викладачів Ужгородського університету. Завідувач відділу МАН Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Магдалина Лукач розповіла про формат роботи в секціях та корисність набутого школярами досвіду для їхнього майбутнього. Голова журі секції «Українська мова» Ірина Філак наголосила на розкритті здібностей школярів до написання наукових робіт, розповіла про плоди, які приносить сумлінна праця над темами досліджень. Удячність учителям та викладачам, які консультували, спрямовували дітей, висловила доцент кафедри української мови Вероніка Баньоі, підкресливши важливість досліджень юні для утвердження статусу українського слова та рідної мови в нелегкі для нас часи. На усвідомленні учнями своєї ролі в науковому процесі наголосив старший викладач кафедри української літератури Віктор Шетеля. Участь у конкурсі взяли школярі зі всіх районів Закарпатської області. Працювали в секціях фольклористики, мистецтвознавства, літературної творчості, світової літератури, української літератури, російської літератури, української мови, російської мови, англійської мови, німецької мови та французької мови. Про серйозну підготовку до написання робіт, актуальність тем і проблеми, порушені у власних наукових дослідженнях, поділилися самі школярі. Варто зауважити, що учасники конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт МАН мають добрий стимул для провадження своїх розвідок. Так, призери фінального – третього – етапу, здобудуть переважне право до зарахування у університет на відповідні напрями підготовки. Мотивацією є й грошова винагорода призерам II етапу у вигляді одноразової стипендії державної адміністрації та президентська стипендія щомісяця протягом року – для лауреатів III етапу. Філологічний факультет уже багато років поспіль співпрацює з Малою академією наук. Близько 80 відсотків учнів – членів МАН – у майбутньому стають студентами саме філологічного. А чимало випускників філфаку, до речі, працює вчителями в Закарпатському обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді. Минулого року, до прикладу, 19 учасників усіх відділень Малої академії наук посіли призові місця у III етапі Всеукраїнського конкурсу, з них – троє філологічного напрямку. Заступник декана з навчальної роботи філологічного факультету УжНУ Василь Шаркань підкреслив тісну співпрацю відділень структурного підрозділу вишу з Малою академією наук і висловив сподівання щодо популярності нової спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» серед теперішніх і наступних абітурієнтів.Оксана Пітра Відео Роберта Паппа |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики