Понеділок, 06.12.21, 01:29 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Наукові форуми

В УжНУ провели конференцію «Педагогічні інновації у фаховій освіті»
Зі вступним словом виступив кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Василь Росул, зауваживши: «Підготовка фахівців в умовах сучасної вищої школи характеризується входженням національної вищої освіти до Європейського простору та оновленням змісту, форм і методів організації навчальної діяльності у вищій школі.

Василь Росул
Поняттям «інновація» позначають нововведення, новизну, зміну. Стосовно освітнього середовища вищого навчального закладу інновація означає запровадження нового в проектування цілей, змісту навчання, організацію та управління навчально-пізнавальною діяльністю, що передбачає впровадження нових форм і методів, технологій навчання, контролю, оцінювання та перевірки знань, умінь і навичок.

Потреба в інноваційній спрямованості фахової освіти зумовлена змінами:
• в освітній парадигмі (гуманістична парадигма в освіті – пріоритетна), методології, технології та методиці організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах різного типу та рівнів;
• у вимогах до фахівця, його професійних якостей і фахових компетентностей, як до особистості, здатної до професійної діяльності в динамічних умовах соціуму, в умовах стрімкого розвитку наукомістких технологій, здатної до інноваційної творчої діяльності, конкурентноспроможної на ринку праці;
• у ставленні до факту засвоєння і застосування інноваційних технологій: якщо раніше інноваційна діяльність обмежувалася використанням рекомендованих зверху нововведень, то сьогодні вона стала невід’ємною складовою освітнього середовища ВНЗ і набуває дослідницько-пошукового характеру».

Іван Артьомов
Про інноваційні технології реалізації навчального процесу розповів кандидат історичних наук, професор кафедри міжнародного права, директор Навчально-наукового інститут євроінтеграційних досліджень Іван Артьомов: «Вітаю з початком сьогоднішньої конференції. Вдячний організаторам за її проведення, впевнений, що вона пройде плідно і корисно. Зазначу:
• модернізація змісту освіти передбачає розширення міжпредметних зв’язків, скорочення кількості обов’язкових предметів і профілів у старшій школі, вилучення другорядного і надмірно ускладненого матеріалу;
• розвантаження навчальних планів і програм за рахунок диференціації та інтеграції їх змісту;
• розроблення цілісної системи виявлення та психолого-педагогічного супроводження обдарованої молоді і забезпечення умов для її розвитку, соціалізації та майбутнього професійного зростання.

Учасники конференції
Інформатизація освіти передбачає:
• створення інформаційної системи підтримки освітнього процесу, спрямованої на здійснення її основних функцій;
• модернізація навчальної діяльності вищих педагогічних працівників, а також створення нового покоління підручників, навчальних посібників та дидактичних матеріалів».

З пропозиціями щодо дальшої роботи конференції виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології, відповідальний секретар конференції Магдалина Опачко: «Науково-змістовий аналіз заявлених у конференції тем доповідей уможливлює виокремлення положень, на які слід звертати увагу в роботі конференції:

Учасники конференції
• розробка проблеми інноваційного характеру удосконалення змісту і процесу підготовки фахівців різних галузей (природничо-математичних, суспільно-гуманітарних, інженерно-технічних, інформаційно-комунікаційних, міжнародно-економічних, медичних спеціальностей) та освітньо-кваліфікаційних рівнів (бакалавр, магістр, доктор наук у галузі…);
• поглиблення психолого-педагогічного аналізу становлення фахівця на особистісному, професійно та інноваційно орієнтованих рівнях;
• вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду як основи інноваційної діяльності у вищих освітніх закладах; розвитку креативного мислення студентів як однієї із умов продуктивного функціонування інноваційного освітнього середовища ВНЗ;
• надання конференції статусу міжнародної, адже євроінтеграція сприяє і стимулює вивчення інноваційного досвіду, що запроваджується у європейських вишах». _x_PS1 В УжНУ провели V Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Педагогічні інновації у фаховій освіті»._x_PS2 /live/2014/12/55pedahohika/IMG_7606.jpg_x_PS3 Під час конференції_x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 Галина Риган_x_PS11 для Медіацентру УжНУ_x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19



Наукові форуми | 25.12.14 | Додав Шумицька | 993 | 5.0/1
Теги: педагогічні інновації, конференція

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4] Незабаром [16]
Актуально [141] Акції [132]
Позиція [18] МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33] Студгромада [188]
Абітурієнт [84] Зблизька [88]
Наболіле [21] Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154] Компетентно [38]
Несподівано... [14] У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160] Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273] Презентації [167]
Екскурсії [113] Дозвілля [210]
Ініціатива [47] Перспективи [38]
Підсумки [40] Спорт [238]
Традиції [206] Зустрічі [210]
Вітаємо! [235] Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230] Студентська практика [66]
Студмістечко [8] Конкурси [117]
На замітку [6] З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9] Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49] Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2] Річниця [14]
Слава Україні! [9] Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91] The main news of university [12]
Подяка [8] Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13] Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3] Підсумки року [5]
Визнання [3] Експрес-інтерв’ю [4]

Матеріали близьких рубрик