Неділя, 26.01.20, 21:58 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Наукові форуми

В УжНУ провели конференцію «Педагогічні інновації у фаховій освіті»
Під час конференції

В УжНУ провели V Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Педагогічні інновації у фаховій освіті».

Зі вступним словом виступив кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Василь Росул, зауваживши: «Підготовка фахівців в умовах сучасної вищої школи характеризується входженням національної вищої освіти до Європейського простору та оновленням змісту, форм і методів організації навчальної діяльності у вищій школі.

Василь Росул
Поняттям «інновація» позначають нововведення, новизну, зміну. Стосовно освітнього середовища вищого навчального закладу інновація означає запровадження нового в проектування цілей, змісту навчання, організацію та управління навчально-пізнавальною діяльністю, що передбачає впровадження нових форм і методів, технологій навчання, контролю, оцінювання та перевірки знань, умінь і навичок.

Потреба в інноваційній спрямованості фахової освіти зумовлена змінами:
• в освітній парадигмі (гуманістична парадигма в освіті – пріоритетна), методології, технології та методиці організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах різного типу та рівнів;
• у вимогах до фахівця, його професійних якостей і фахових компетентностей, як до особистості, здатної до професійної діяльності в динамічних умовах соціуму, в умовах стрімкого розвитку наукомістких технологій, здатної до інноваційної творчої діяльності, конкурентноспроможної на ринку праці;
• у ставленні до факту засвоєння і застосування інноваційних технологій: якщо раніше інноваційна діяльність обмежувалася використанням рекомендованих зверху нововведень, то сьогодні вона стала невід’ємною складовою освітнього середовища ВНЗ і набуває дослідницько-пошукового характеру».

Іван Артьомов
Про інноваційні технології реалізації навчального процесу розповів кандидат історичних наук, професор кафедри міжнародного права, директор Навчально-наукового інститут євроінтеграційних досліджень Іван Артьомов: «Вітаю з початком сьогоднішньої конференції. Вдячний організаторам за її проведення, впевнений, що вона пройде плідно і корисно. Зазначу:
• модернізація змісту освіти передбачає розширення міжпредметних зв’язків, скорочення кількості обов’язкових предметів і профілів у старшій школі, вилучення другорядного і надмірно ускладненого матеріалу;
• розвантаження навчальних планів і програм за рахунок диференціації та інтеграції їх змісту;
• розроблення цілісної системи виявлення та психолого-педагогічного супроводження обдарованої молоді і забезпечення умов для її розвитку, соціалізації та майбутнього професійного зростання.

Учасники конференції
Інформатизація освіти передбачає:
• створення інформаційної системи підтримки освітнього процесу, спрямованої на здійснення її основних функцій;
• модернізація навчальної діяльності вищих педагогічних працівників, а також створення нового покоління підручників, навчальних посібників та дидактичних матеріалів».

З пропозиціями щодо дальшої роботи конференції виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології, відповідальний секретар конференції Магдалина Опачко: «Науково-змістовий аналіз заявлених у конференції тем доповідей уможливлює виокремлення положень, на які слід звертати увагу в роботі конференції:

Учасники конференції
• розробка проблеми інноваційного характеру удосконалення змісту і процесу підготовки фахівців різних галузей (природничо-математичних, суспільно-гуманітарних, інженерно-технічних, інформаційно-комунікаційних, міжнародно-економічних, медичних спеціальностей) та освітньо-кваліфікаційних рівнів (бакалавр, магістр, доктор наук у галузі…);
• поглиблення психолого-педагогічного аналізу становлення фахівця на особистісному, професійно та інноваційно орієнтованих рівнях;
• вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду як основи інноваційної діяльності у вищих освітніх закладах; розвитку креативного мислення студентів як однієї із умов продуктивного функціонування інноваційного освітнього середовища ВНЗ;
• надання конференції статусу міжнародної, адже євроінтеграція сприяє і стимулює вивчення інноваційного досвіду, що запроваджується у європейських вишах».

Галина Риган

для Медіацентру УжНУ




Наукові форуми | 25.12.14 | Додав Шумицька | 908 | 5.0/1
Теги: педагогічні інновації, конференція

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4]Незабаром [16]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [84]Зблизька [88]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273]Презентації [167]
Екскурсії [113]Дозвілля [210]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [40]Спорт [238]
Традиції [206]Зустрічі [210]
Вітаємо! [235]Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230]Студентська практика [66]
Студмістечко [8]Конкурси [117]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [9]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Матеріали близьких рубрик