Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Нещодавно в телерадіоцентрі Ужгородського університету «Медіаперспективи» відбувся майстер-клас випускниці відділення журналістики й нинішньої дизайнерки відомого закарпатського журналу «Унікум» Яни Лабунець. Студенти-журналісти, рекламісти й піарники дізналися більше про специфіку оформлення видання, дістали корисні поради й виконали практичні завдання. Спочатку пані Яна розповіла про основні складові оформлення журналу: говорили про обкладинку, модульну сітку, типографіку, шрифти, пробіли, вставки… Зміст цих понять присутні зрозуміли краще після лекційної частини. Гостя закцентувала свою розповідь на специфіці розробки кожного номера журналу «Унікум» й поділилася зі студентами лайфгаками. Відтак перейшли до практичної частини: учасники тренінгу мали розробити рекламну сторінку місцевого кафе для видання, використовуючи допоміжні матеріали, наперед підготовлені дизайнеркою. Творчий процес захопив майбутніх фахівців у сфері медіакомунікацій. До того ж молодь мала стимул: їхні доробки розгляне редакційна рада «Унікуму», і погоджені макети, цілком імовірно, побачать світ у наступному номері журналу. Антоніна Чундак, фото Наталії Толочко Відео Джесіки Вайди та Катерини Хижняк |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик