Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Викладач кафедри журналістики Віктор Дрогальчук (багаторічний начальник управління інформації та зв’язків із громадськістю Закарпатської обласної державної адміністрації. – Ред.) зібрав першокурсників біля входу в ОДА й за 10 хвилин розповів про історію будівлі нашого «білого дому», її архітектуру, «мешканців». Навіть запропонував вгадати, скільки вікон на споруді знаменитого Крупки (на наше подивування, їх виявилося… аж 1800; чиновників, до слова, у різні часи тут працювало майже стільки ж). Про завдання, структуру, роботу комунікаційного департаменту молоді розповів заступник його директора Василь Комарницький. Здивувала інформація, що цей структурний підрозділ, а особливо його керівництво, іноді працює цілодобово, бо так вимагає ритм сучасного життя. Відтак студенти пройшлися чиновницькими кабінетами, познайомитися зі спеціалістами, що тут працюють, зауважили їхню відкритість. Друга частина заняття, коли шефство над групою взяла начальник відділу взаємодії із засобами масової інформації Діна Михалик, видалася ще цікавішою. Господиня прес-центру ОДА продемонструвала, як працює техніка, похвалилася, що іншої такої зали для прес-конференцій в області більше нема. Пані Діна розповіла про свій досвід на цій посаді, пригадала цікаві випадки з журналістського (доти працювала на телеканалі Тиса-1) життя, чиновницьких буднів. Відповідала на всі запитання допитливих студентів, не приховуючи гострих кутів, які раз у раз виникають при налагодженні зв’язків влади і громадськості. Поцікавилася й у першокурсників: як воно – навчатися та новій в УжНУ спеціальності? «Для мене відкриття нової спеціальності виявилося приємним і неочікуваним: раніше в нашій області не було можливості здобути освіту у сфері реклами та піару. Тому, подаючи документи на декілька відділень філологічного факультету, я не змогла оминути увагою цю спеціальність. І рада, що мені випала нагода навчатися саме тут, – не жалкую анітрохи», – зізнається Анна Гомонай. «Усі предмети в нас цікаві, актуальні, багато практичних занять, де можемо одразу звірити набуті знання з реаліями. Ефективність такого навчання, на мою думку, лише зростає», – переконаний В’ячеслав Джуган. Враженнями ж від навчальної екскурсії поділилася Тетяна Свердун: «Я зрозуміла, що нічого страшного в роботі державних структур немає. Навпаки, є стабільність, щоправда, вона дається ціною певного обмеження творчого простору. Але загалом працювати тут, так мені бачиться, цікаво». Насамкінець студенти висловили сподівання, що таких занять попереду в них ще чимало. _x_PS1 Студенти, що цього року на відділенні журналістики Ужгородського університету почали опановувати рекламу та зв’язки з громадськістю, одне з практичних занять провели днями у департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації._x_PS2 /live/2015/11/74piar/verkh.jpg_x_PS3 Діна Михалик, начальник відділу взаємодії із засобами масової інформації департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації _x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 Катерина Кузьміна,_x_PS11 студентка спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»_x_PS12 для Медіацентру УжНУ_x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19Катерина Кузьміна, студентка спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» для Медіацентру УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик