Неділя, 26.01.20, 22:13 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Зустрічі

Профорієнтаційний журналістсько-піарний «десант» зібрав численні школярські «лайки»

Студенти та викладачі відділення журналістики УжНУ, на якому готують фахівців двох спеціальностей – «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю», – завершили важливий етап надзвичайно копіткої та відповідальної місії.

Виступає завідувач кафедри журналістики Юрій Бідзіля

Ідеться, звісно, не про бойові дії, однак порівняти майбутніх медійників, рекламістів та піарників із десантниками можна: вони оперативно згуртувалися задля досягнення спільної мети – інформування школярів про перспективи відповідного освітнього напрямку. Завершили інформаційно-роз’яснювальну роботу Днем відкритих дверей, який дозволив майбутнім абітурієнтам спробувати переваги й труднощі цих творчих професій.

Цьогоріч умови вступу на відділення журналістики вигідні: фактично на ЗНО випускникам шкіл слід добре скласти єдиний предмет – українську мову та літературу, а вже інший абітурієнт обирає сам: це може бути будь-який сертифікат УЦОЯО – з історії України, іноземної, біології, хімії, математики тощо. Незмінним залишився творчий конкурс – треба висловити власну думку на одну із запропонованих тем, проте всі вступники до цього апріорі готові, оскільки готувалися до написання творчого компоненту ЗНО з української мови та літератури.

З телерадіоцентром знайомить його завідувач Валерій Ковач

На цьому, власне, і робили акцент під час спілкування зі школярами. Звичайно, є ті, хто вже остаточно визначився з фахом, однак ми зустріли й чимало учнів, котрі зізналися: вагаються, куди подати документи, та й усе залежить від результатів ЗНО. Тому на спеціальності «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» приймають сертифікати з будь-якого предмета. Головне – знати рідну мову й бути креативними особистостями!

Профорієнтаційну кампанію проводили студенти-журналісти 4 курсу, які в цьому семестрі вивчали дисципліну «Зв’язки з громадськістю», та першокурсники спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На продуктивну й злагоджену діяльність молоді вплинув вагомий фактор – високий рівень організації. Його важче було б досягти, якби не допомогли наставники, а саме декан філологічного факультету Галина Шумицька, доценти кафедри журналістики Олеся Барчан, Леся Поліха, викладачі Віталій Завадяк і Наталія Каралкіна.

Перша журналістська спроба

Розпочавши з лінгвістичної гімназії ім. Т. Г. Шевченка, побували майже в всіх ужгородських школах, виїздили й за межі обласного центру: представників УжНУ гостинно приймали в трьох берегівських загальноосвітніх закладах, зокрема в гімназії, Нижньоворітській школі-інтернаті, Воловецькій ЗОШ, Хустській ЗОШ № 3, Чопській ЗОШ № 1, Великоберезнянській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті, Великоберезнянській гімназії, Перечинській школі, ЗОШ № 1 та № 8 м. Виноградова, Виноградівській гімназії, у НВК «Гармонія» в Доманинцях, у школі Дравців, Тернівській та Мукачівській ЗОШ. Профорієнтували й за межами Закарпаття: зокрема, виїжджали в Славську ЗОШ Львівської області.

Перша піарна спроба

Майбутні журналісти, рекламісти й піарники підготували відео (журналістське, рекламістів і піарників) про цікаве й насичене життя в підрозділі, буклети, інформаційні листки з необхідними для вступу відомостями. Крізь призму власного досвіду розповідали про те, як самі потрапили у вир творчих професій та чим особливі навчальний процес і дозвілля в УжНУ.

Організовували й фотозйомку біля медійного банера ужнівців. Влаштували конкурс: той, чиї фото набрали найбільшу кількість «лайків» у соцмережах (також тут), за приз мав участь у професійній зйомці в університетському телерадіоцентрі «Медіаперспективи».

Піарники УжНУ в дії

На Дні відкритих дверей найсміливіші абітурієнти спробували себе в ролі ведучих новин. Рекламники й піарники разом зі школярами провели флеш-моб: розфарбованими долонями виписали символічну літеру «R». Додому поверталися з купою вражень, які тепер потрібно добре проаналізувати, осмислити, щоб обрати правильний життєвий професійний шлях. А творчий підхід до будь-якої ситуації завжди стане в пригоді!

P. S. Висловлюємо щиру вдячність керівникам шкіл за співпрацю, теплий прийом, абітурієнтам – за нові цікаві знайомства, а також нашим викладачам, які дали шанс допитливій юні спробувати себе в незвичному амплуа та набути неоціненного досвіду.

Мирослава Гараздій для Медіацентру УжНУ




Зустрічі | 09.05.16 | Додав Шумицька | 693 | 5.0/1
Теги: журналісти, школярі, профорієнтація, піарники

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4]Незабаром [16]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [84]Зблизька [88]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273]Презентації [167]
Екскурсії [113]Дозвілля [210]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [40]Спорт [238]
Традиції [206]Зустрічі [210]
Вітаємо! [235]Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230]Студентська практика [66]
Студмістечко [8]Конкурси [117]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [9]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики