Головна » Усі публікації » Абітурієнт |
Студенти відділення журналістики спільно з викладачами активно готуються до цьогорічної вступної кампанії – проводять профорієнтаційну роботу в ужгородських школах. Розпочали з лінгвістичної гімназії ім. Т. Г. Шевченка та Ужгородської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням англійської мови. Спеціально для абітурієнтів молоді медійники підготували відеоролик у формі нестандартного випуску новин про те, як живе відділення журналістики Ужгородського національного університету. Представники спеціальності «Журналістика» розповідали про особливості навчання саме за цим напрямом, а піарники та рекламісти, котрі, хоч і навчаються лише півроку, але вже мають чимало здобутків і перемог, ділилися своїми враженнями щодо здобуття доволі престижного нині фаху в нашому виші. Частина студентів відділення крізь призму власного досвіду розповідала про те, чому варто обирати журналістику чи рекламу й піар, інша розповсюджувала серед школярів спеціальні бекґраунди. Крім того, підготували банер відділення, біля якого могли сфотографуватися всі охочі. Нагадуємо, що абітурієнти, чиї фото наберуть найбільшу кількість «лайків» на сторінках у соцмережах наших груп, отримають спеціальні подарунки під час Дня відкритих дверей. До того ж оголошено конкурс: хто зі старшокласників першим надішле запрошення стосовно вступу до спеціальних груп відділення журналістики в соцмережах, матиме професійну телезйомку й радіозапис в університетському телерадіоцентрі «Медіаперспективи».Мирослава Гараздій для Медіацентру УжНУ Фото Віталія Завадяка |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики