Головна » Усі публікації » Наукові форуми |
Днями кафедра педагогіки та психології Ужгородського університету до своєї 60-ї річниці провела VІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію із міжнародною участю «Педагогічні інновації у фаховій освіті». Мета заходу – обговорення педагогічних, психологічних, соціальних проблем сучасної фахової освіти. Підготовка фахівців в умовах сучасної вищої школи характеризується входженням національної вищої освіти до Європейського простору та оновленням змісту, форм і методів організації навчальної діяльності у вищій школі. Як відомо, поняттям «інновація» позначають нововведення, новизну, зміну. Стосовно освітнього середовища вищого навчального закладу інновація означає введення новизни в проектування цілей, змісту навчання, організацію та управління навчально-пізнавальною діяльністю, що передбачає впровадження нових форм і методів, технологій навчання, контролю, оцінювання та перевірки знань, умінь і навичок. Потреба в інноваційній спрямованості фахової освіти зумовлена змінами в освітній парадигмі (гуманістична парадигма в освіті – пріоритетна), методології, технології та методиці організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах різного типу та рівнів; у вимогах до фахівця, його професійних якостей і фахових компетентностей як до особистості, здатної до професійної діяльності в динамічних умовах соціуму, в умовах стрімкого розвитку наукомістких технологій, здатної до інноваційної творчої діяльності, конкурентоспроможної на ринку праці; у ставленні до факту засвоєння і застосування інноваційних технологій: якщо раніше інноваційна діяльність обмежувалася використанням рекомендованих згори нововведень, то сьогодні вона стала невід’ємною складовою освітнього середовища ВНЗ і набуває дослідницько-пошукового характеру. Роботу конференції було представлено в кількох напрямах: методологічні підходи у професійній підготовці та діяльності фахівця; загальні питання розвитку і становлення освіти та самоосвіти; інноваційні технології навчання та виховання молоді; педагогічні, психологічні та соціальні засади фахової освіти; модернізація діяльності системи неперервної освіти у контексті євроінтеграційних процесів. У конференції взяло участь понад 60 науковців з різних частин України та зарубіжжя. Статті будуть опубліковані у випуску збірника наукових праць «Педагогічні інновації у фаховій освіті» (№7), який має міжнародний номер ISSN. За інформацією кафедри педагогіки і психології УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик