Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
11 грудня відбувся галузевий семінар-практикум зі страхування на тему «Ефективна реалізація страхових продуктів та послуг в Україні”, організований кафедрою фінансів і банківської справи факультету економіки. Метою заходу є вдосконалення практичних знань студентів зі страхування та залучення страхових компаній до роботи з молоддю, яка здобуває освіту в Інституті економіки та міжнародних відносин. Такі зустрічі сприяють і популяризації страхової справи та розвитку страхового ринку в цілому.
Актуальність семінару зумовлена, зокрема, двома ключовими проблемами сьогодення. По-перше, низьким рівнем страхової культури в нашій державі та недовірою населення до страхових компаній. По-друге, гострою потребою в модернізації системи освіти у частині наближення її до практичних реалій. В умовах створення європейського простору вищої освіти та наближення до міжнародних стандартів одним із головних завдань освіти є підготовка кваліфікованих фахівців з високим рівнем фахових знань, умінь та навичок. Найбільш важливим аспектом у цьому напрямку є розширення контактів вишів з працедавцями, посилення практичної спрямованості навчання, а також урахування прогнозованих тенденцій на ринку праці. Модерувала роботу під час семінару доцент кафедри фінансів і банківської справи Ніна Пойда-Носик. До гостей та студентів з вітальним словом звернулася також професор, завідувач кафедри фінансів і банківської справи Віра Варцаба. Студенти всіх спеціальностей ІІ курсу факультету економіки під час семінару виступили з презентаціями продуктів відомих страхових компаній: СК «Глобус», СК «Оранта», СК «Уніка», страхова група «ТАС», СК «Гарантія», СК «Провідна», СК «Поліс-центр», СК «Укоопгарант», а також консалтингових компаній «Фінанси і захист» і «АссисТАС». Представників цих компаній запросили до участі у заході як як членів журі для оцінки доповідей студентів. За результатами семінару відібрали студентські команди, яким вручили дипломи, грамоти за кращі доповіді в номінаціях «за найбільш оригінальну доповідь», «за найбільш креативну доповідь», «за найбільш професійно орієнтовану доповідь», а також подарунки від страхових компаній. Вл. інф.
|
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик