Вівторок, 25.02.20, 16:06 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Не словом, а ділом

Науково-практичний семінар до Міжнародного дня маркетолога провели на факультеті міжнародної політики, менеджменту і бізнесу

11 листопада на факультеті міжнародної політики, менеджменту та бізнесу на базі кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту було проведено науково-практичний семінар, присвячений Міжнародному дню маркетолога!

Кафедра вирішила не тягти кота за хвіст і в перший же рік набору на нову спеціальність «Маркетинг» започаткувала щорічний професійний семінар і просто свято. Адже викладачі та студенти, окрім бізнесово-комерційної жилки, повинні мати також і креативну.

 

Звичайно, не обійшлося без запрошених гостей. Досвідом і цікавою інформацією про навчання студентів-маркетологів (з 1993 року), а також відомих та успішних випускників цього фаху, поділилася представник Національної академії управління (в Києві), доцент Ірина Штулер. Також про застосування маркетингу в господарській діяльності доповіли фахівці-практики з декількох підприємств Ужгорода. З цікавими доповідями виступили студенти 1-го й 3-го курсів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» і «Міжнародний бізнес». 

Науково-практична спрямованість семінару викликана кылькома чинниками:

 

1) про маркетинг є багато публікацій, які повторюють вже відомі в цій галузі постулати, однак у них недостатньо потрібного матеріалу для практики сьогодення. Класичний маркетинг має бути базою підготовки маркетологів, а доля майбутнього маркетингу – бути ядром сучасного бізнесу;

2) цінність продукту, інтелектуальна власність, торгова марка, бренди, маркетинг взаємин, нематеріальні активи – ось на що повинна спрямовуватися сучасна маркетингова діяльність і підготовка фахівців зокрема. Маркетологи повинні бути «засновниками» маркетингу, а останній, своєю чергою, – основою системи менеджменту фірми;

 

3) на перший план мають виходити такі риси маркетолога, як креативність і творчість. Креативний і творчий маркетолог у поєднанні з доброю внутрішньою атмосферою фірми, сформованим позитивним іміджем, і, звичайно ж, філософією фірми неодмінно приведе до підвищення ролі маркетингу в управлінні підприємством. Тому формула сучасного успішного маркетолога така: (знання + практика + навички) × (самоосвіта + наука, дослідження, аналіз).

Згадуючи вислів: «Американські маркетологи збирають дані, а японські – намагаються передбачити майбутнє на ринку», ми, викладачі кафедри, плекаємо надію, що наші студенти-маркетологи, коли стануть дипломованими фахівцями, вмітимуть досконало робити як одне, так і друге!

Деканат факультету міжнародної політики,

менеджменту та бізнесу




Не словом, а ділом | 12.11.15 | Додав Lucky | 586 | 0.0/0

Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4]Незабаром [16]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [84]Зблизька [88]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273]Презентації [167]
Екскурсії [113]Дозвілля [210]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [40]Спорт [238]
Традиції [206]Зустрічі [210]
Вітаємо! [235]Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230]Студентська практика [66]
Студмістечко [8]Конкурси [117]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [9]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики