Середа, 18.12.24, 18:16 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Не словом, а ділом

Науково-практичний семінар до Міжнародного дня маркетолога провели на факультеті міжнародної політики, менеджменту і бізнесу

11 листопада на факультеті міжнародної політики, менеджменту та бізнесу на базі кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту було проведено науково-практичний семінар, присвячений Міжнародному дню маркетолога!

Кафедра вирішила не тягти кота за хвіст і в перший же рік набору на нову спеціальність «Маркетинг» започаткувала щорічний професійний семінар і просто свято. Адже викладачі та студенти, окрім бізнесово-комерційної жилки, повинні мати також і креативну.

 

Звичайно, не обійшлося без запрошених гостей. Досвідом і цікавою інформацією про навчання студентів-маркетологів (з 1993 року), а також відомих та успішних випускників цього фаху, поділилася представник Національної академії управління (в Києві), доцент Ірина Штулер. Також про застосування маркетингу в господарській діяльності доповіли фахівці-практики з декількох підприємств Ужгорода. З цікавими доповідями виступили студенти 1-го й 3-го курсів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» і «Міжнародний бізнес». 

Науково-практична спрямованість семінару викликана кылькома чинниками:

 

1) про маркетинг є багато публікацій, які повторюють вже відомі в цій галузі постулати, однак у них недостатньо потрібного матеріалу для практики сьогодення. Класичний маркетинг має бути базою підготовки маркетологів, а доля майбутнього маркетингу – бути ядром сучасного бізнесу;

2) цінність продукту, інтелектуальна власність, торгова марка, бренди, маркетинг взаємин, нематеріальні активи – ось на що повинна спрямовуватися сучасна маркетингова діяльність і підготовка фахівців зокрема. Маркетологи повинні бути «засновниками» маркетингу, а останній, своєю чергою, – основою системи менеджменту фірми;

 

3) на перший план мають виходити такі риси маркетолога, як креативність і творчість. Креативний і творчий маркетолог у поєднанні з доброю внутрішньою атмосферою фірми, сформованим позитивним іміджем, і, звичайно ж, філософією фірми неодмінно приведе до підвищення ролі маркетингу в управлінні підприємством. Тому формула сучасного успішного маркетолога така: (знання + практика + навички) × (самоосвіта + наука, дослідження, аналіз).

Згадуючи вислів: «Американські маркетологи збирають дані, а японські – намагаються передбачити майбутнє на ринку», ми, викладачі кафедри, плекаємо надію, що наші студенти-маркетологи, коли стануть дипломованими фахівцями, вмітимуть досконало робити як одне, так і друге!

Деканат факультету міжнародної політики,

менеджменту та бізнесу




Не словом, а ділом | 12.11.15 | Додав Lucky | 880 | 0.0/0

Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
omForm">
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій

«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Рубрики розділу

Афіша [4] Незабаром [16]
Актуально [141] Акції [132]
Позиція [18] МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33] Студгромада [188]
Абітурієнт [84] Зблизька [88]
Наболіле [21] Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154] Компетентно [38]
Несподівано... [14] У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160] Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273] Презентації [167]
Екскурсії [113] Дозвілля [210]
Ініціатива [47] Перспективи [38]
Підсумки [40] Спорт [238]
Традиції [206] Зустрічі [210]
Вітаємо! [235] Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230] Студентська практика [66]
Студмістечко [8] Конкурси [117]
На замітку [6] З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9] Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49] Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2] Річниця [14]
Слава Україні! [9] Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91] The main news of university [12]
Подяка [8] Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13] Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3] Підсумки року [5]
Визнання [3] Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики

В Ужгородському університеті визначили кращі монографії науковців вишу минулого року

В УжНУ створили Навчально-науковий центр із підвищення кваліфікації публічних службовців та реоргані...

Близько трьох десятків студентів УжНУ отримуватимуть академічні іменні та персональні стипендії

Національно-патріотичний напрям виховної роботи – пріоритетний в УжНУ

Закарпатську дерев’яну церкву, що охороняється ЮНЕСКО, нищать зсередини

УжНУ єдиний в краї атестуватиме претендентів на держслужбу щодо вільного володіння українською мовою

Відповідальний секретар Приймальної комісії Петро Горват: «Вступна кампанія набула остаточних обрисі...

Увага! ДІТИ чекають...

Іноземну молодь в УжНУ цікавить уже не тільки медичний фах, а й спеціальності інших факультетів

З профорієнтаційною метою представники УжНУ відвізитували понад 160 шкіл Закарпаття