П`ятниця, 20.09.19, 17:04 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Студентська практика

Студенти-історики провели брейн-ринг у школі
Під час брейн-рингу

Днями у багатопрофільному ліцеї «Інтелект» – загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 11 м. Ужгорода студенти четвертого курсу історичного факультету Мирослав Ігнатоля та Юрій Офіцинський на запрошення вчителя історії Мирослава Ігнатолі долучилися до проведення відкритого уроку контролю та корекції знань, умінь і навичок у формі брейн-рингу серед учнів шостих класів.

Студенти-історики сформували 40 питань у межах тем, які учні вже вивчили, розробили план-конспект заняття і провели змагання між командами 6-А та 6-Б класів, кожна з яких складалася із шести учасників. Школярів активно підтримували їхні однокласники, а також класні керівники. Брейн-ринг пройшов у 5 турів, у кожному з яких було по три запитання. Гра проходила жваво та цікаво. Було приємно дивитися на те, як школярі активно обговорюють запитання, на їхнє прагнення застосувати свої знання та бажання знайти й озвучити правильну відповідь.

Учасники брейн-рингу з Мирославом Павловичем

У досить напруженій та азартній боротьбі команда 6-Б класу виграла в одному турі з п’яти, а команда 6-А класу – в чотирьох, завдяки чому і стала безсумнівним переможцем брейн-рингу. Після закінчення гри директор ліцею Наталія Макара нагородила чемпіонів іменними грамотами й проаналізувала гру кожної з команд, порекомендувавши, над чим ще треба попрацювати.

Пані Наталія зауважила, що такі брейн-ринги будуть проводитися й надалі, аби сформувати збірну команду школи, яка могла б гідно виступати на міських, а при нагоді – й на обласних та всеукраїнських змаганнях. Від себе Мирослав Ігнатоля вручив класним керівникам і команді-переможниці солодкі призи, а найкращому гравцю – учню 6-А класу Івану Сенику – подарував знамениту монографію Лева Гумільова «Давні тюрки».

Для четвертокурсників істфаку проведений брейн-ринг став, з одного боку, виконанням самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання історії», з іншого – своєрідною репетицією перед педагогічною практикою.

Юрій Офіцинський,

студент 4-го курсу історичного факультету




Студентська практика | 12.12.15 | Додав Шумицька | 932 | 5.0/1
Теги: ліцей «Інтелект», брейн-ринг, Студенти-історики

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4]Незабаром [16]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [84]Зблизька [88]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273]Презентації [167]
Екскурсії [113]Дозвілля [210]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [40]Спорт [238]
Традиції [206]Зустрічі [210]
Вітаємо! [235]Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230]Студентська практика [66]
Студмістечко [8]Конкурси [117]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [9]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики