П`ятниця, 15.11.24, 09:36 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Презентації

Соціологи УжНУ долучилися до створення туристичного бренду Закарпаття

15 червня у прес-центрі Закарпатської ОДА відбувся брифінг щодо розробки туристичного бренду нашого регіону. Представили його директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА Денис Ман і працівники кафедри соціології та соціальної роботи УжНУ.

Заслуга науковців нашого університету полягає в тому, що вони дали розробці туристичного бренду наукове підґрунтя – виконали маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків в області.

Наталія Варга

Як зауважила доцент кафедри соціології та соціальної роботи Наталія Варга, бренд Закарпаття має охоплювати не лише візуальні символи, характерні для нашої місцевості, а й ґрунтуватися на асоціаціях як місцевого населення і гостей краю, так і експертів з туризму.

Опитування проводили під час найбільшого напливу туристів – у період травневих свят. Після численних соціологічних досліджень у трьох фокус-групах виявили, що передусім Закарпаття асоціюється з горами – конкуренцію їм складають озеро Синевир та водоспад Шипіт. Серед архітектурних пам’яток найбільше виокремлюють замки: мукачівський Паланок, та ще Ужгородський і Невицький. Асоціації стосувалися й деяких політичних та культурних діячів: Августина Волошина, художників Йосипа Бокшая та Адальберта Ерделі.

Денис Ман

Туристи кажуть, що для них Закарпаття унікальне гостинністю місцевого населення, оригінальною кухнею та видатними пам’ятками архітектури. Звертають увагу і на цікаві та завжди оригінальні фестивалі, термальні води, а ще – природні ресурси, як-от Долина нарцисів та сакури.

На основі виконаних досліджень уже розроблено варіанти туристичного бренду, три з яких, власне, й представили на брифінгу.

Денис Ман зауважив, що ці варіанти не є остаточними – ще будуть оцінені експертами зі Спілки художників, тож може видозмінюватися кольорова гама, шрифти. Після схвалення остаточних варіантів їх оприлюднять, аби люди самі могли обрати найкращий відкритим онлайн-голосуванням, яке планують запустити вже з понеділка.

Цінність цього дослідження полягає в тому, що після створення бренду буде видано ще й бренд-бук, який міститиме пояснення кожного елемента логотипу, та посібник, котрим зможуть користуватися студенти, зокрема туризмознавці.

Ксенія Шокіна




Презентації | 16.06.16 | Додав Шумицька | 932 | 0.0/0
Теги: Закарпаття, туристичний бренд, УжНУ, Соціологи

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
omForm">
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій

«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Рубрики розділу

Афіша [4] Незабаром [16]
Актуально [141] Акції [132]
Позиція [18] МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33] Студгромада [188]
Абітурієнт [84] Зблизька [88]
Наболіле [21] Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154] Компетентно [38]
Несподівано... [14] У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160] Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273] Презентації [167]
Екскурсії [113] Дозвілля [210]
Ініціатива [47] Перспективи [38]
Підсумки [40] Спорт [238]
Традиції [206] Зустрічі [210]
Вітаємо! [235] Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230] Студентська практика [66]
Студмістечко [8] Конкурси [117]
На замітку [6] З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9] Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49] Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2] Річниця [14]
Слава Україні! [9] Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91] The main news of university [12]
Подяка [8] Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13] Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3] Підсумки року [5]
Визнання [3] Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики