Головна » Усі публікації » Обмін досвідом |
Спікерами зустрічі стали головний редактор українського видання про моду «Ательє» Наталія Лук’янець та доктор мистецтвознавства і знавець фешн-індустрії Мирослав Мельник. Своє знайомство з присутніми вони провели у форматі запитання-відповідь. Головною темою обговорення стали публікації на модну тематику та їхнє ефективне подання. За словами Мирослава, фешн-блог є для нього справжнім щоденником. Тут можна сміливо висловити власні враження від показів і нових колекцій, похвалити чи покритикувати дизайнерів. Багато говорили про комерційну складову текстів – чимало статей про моду є заздалегідь «придбаними». На переконання модних гостей, в Україні ніша фешн-журналістики досі не є повноцінно сформованою, тож відкриває добрі перспективи – насамперед для молоді. Окремо говорили про організацію вдалих модних івентів і вміння привернути до них увагу преси. Важливими визначили потужність брендингу та користування соцмережами. Останні, на переконання Наталії та Мирослава, є найбільш вдалим майданчиком для молодих дизайнерів розповісти про себе світу. Після розмови присутні могли індивідуально поспілкуватися з гостями, а відтак приєдналися до показу. _x_PS1 2 квітня у рамках «Ukraїnian Fashion Bazaar» в Ужгородському культурно-історичному центрі «Совине гніздо» відбувся круглий стіл, що стосувався фешн-журналістики в Україні та її перспектив. Доки в основному залі тривала підготовка до другого дня показів, на сонячній терасі вмостилися задля «модних розмов» відомі гості та блогери-початківці._x_PS2 /live/2017/04/08fesh_zhur/11.jpg_x_PS3 _x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 Антоніна Чундак_x_PS11 _x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19Антоніна Чундак |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик