П`ятниця, 15.11.24, 18:21 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Наші видання » Новини

Побачило світ друге видання «Соціології масової комунікації»
26.04.15, 08:49

У підручнику, що його уклали М.П. Лукашевич, Ф.Ф. Шандор, розглянуто об’єкт і предмет, функції, основні категорії соціології масової комунікації та особливості використання соціологічних методів у дослідженнях впливу засобів масової комунікації на суспільне життя.

Крім того, здійснено ретроспективний аналіз становлення соціології масової комунікації у світовій практиці та Україні. Масову комунікацію розглянуто у контексті глобалізаційних впливів на суспільство досліджено як соціальний феномен, важливий соціальний інститут, ефекти впливу якого на суспільну свідомість, соціалізацію особистості набувають домінуючого характеру у формуванні комунікаційного типу людини. Розглянуто сутність управління масовою комунікацією та шлях підвищення її ефективності.

Призначено для студентів вищих навчальних закладів та аспірантів.

Соціологія масової комунікації: підручник / М.П. Лукашевич, Ф.Ф. Шандор. – 2-ге вид., переробл. і доповн. — К. : Знання, 2015. – 367 с. – (Вища освіта XXI століття).

Вл. інф.



Поділитися через:
Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

Переглядів: 839 | Додав: Путрашик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
omForm">
avatar

Ми у Facebook

Рубрики розділу