Головна » Наші проекти » Усі новини |
31.05.14, 11:36 | |||
Із чергової, вже восьмої, поїздки до країни-учасниці проекту TEMPUS «INNOLAB» повернулися викладачі факультету економіки Інституту економіки та міжнародних відносин УжНУ. 18-19 травня вони перебували у грецьких Салоніках – зазначають, що зустріч була насиченою: вдалося підсумувати здобутки проекту, спланувати майбутні заходи. Ідея TEMPUS «INNOLAB» – це залучення бізнесу, підприємницьких структур до співпраці з університетами саме з метою стимулювання інновацій. Учасники проекту – виші з Греції, Естонії, Великобританії, Білорусі, а також українські університети-партнери – Києво-Могилянська академія та Харківський політехнічний інститут – уже мають чимало напрацювань у рамках проекту. Ще одним приводом зустрічі у Салоніках стало обговорення результатів діяльності «іdea market» й електронної платформи, яку розробили у рамках TEMPUS «INNOLAB». «Протягом березня-травня відбувався експеримент «іdea market», у якому взяли участь близько 250 студентів з 5 вишів: 3 українських і 2 білоруських. Суть його полягала в тому, що на розгляд студентів виносилося проблемне питання підприємства, а молодь відповідно пропонувала свої ідеї щодо його вирішення. «Одні пропонували покращити продукт, інші – провести більш ефективну маркетингову роботу. Також студенти виступали в ролі інвесторів: вкладали віртуальні гроші в ідеї. Відтак могли купити частку акцій, відчути себе інвесторами, а також продавцями своїх ідей. У рамках експерименту визначили 10 переможців, ідеї яких запропонували підприємству для втілення на практиці», – розповідає Роман Завадяк, заступник декана економічного факультету. У Греції було прийнято рішення, що вже з вересня «іdea market» буде використовуватися у вишах як затверджений компонент навчальної програми. Інноваційна платформа, яку створюють у рамках TEMPUS «INNOLAB», – це спільний інструмент для підприємств, інших зацікавлених організацій, студентів, що передбачає інтерактивність, обмін інформацією. Тут визначаються потреби, які через взаємодію один з одним вони можуть бути задоволені. «У платформу закладено такий аналітичний інструмент, який робить узагальнення. Це буде корисно для підприємств. Але також для студентів та аспірантів – вони матимуть достатньо вихідної інформації для своїх досліджень. Для студентів буде змога розмістити свої CV на сайті, де є багато підприємств, а це може бути привабливим для студентів у контексті пошуку майбутнього місця роботи. Також платформа надаватиме доступ до загальної бази даних. Молодь зможе описувати там свої ідеї, яких потребуватимуть підприємства», зауважує Світлана Слава, професор Інституту економіки та міжнародних відносин. Робота проекту TEMPUS «INNOLAB» триває вже певний час, тому деякі з його частин вже завершені. Ужгород з усіх важливих питань має високий рівень виконання. Зустріч корисна, інтенсивна, зазначає Володимир Даньків, доцент кафедри фінансів і банківської справи Інституту економіки та міжнародних відносин. Для його колеги – Ярослава Агія, доцента кафедри економіки підприємства, поїздка до Греції була першою у рамках цього проекту. «Мене більше цікавив технічний бік роботи платформи, що, власне, входить до моїх функціональних обов’язків в рамках проекту. Враження загалом дуже хороші, чимало нової інформації», – розповів Ярослав Агій. Проект триватиме до 14 жовтня 2014 року. Чим ближчою є дата завершення, тим цікавішими стають робочі зустрічі: тривають дискусії, адже кожна країна-учасниця має свій контекст. Наші партнери з Міністерства порушують питання про те, аби розповсюдити ідеї проекту по всій Україні. Це пов’язано з тим, що роботодавці прагнуть мати кращу підготовку спеціалістів саме у контексті їх практичних навичок. Труднощі можуть виникнути хіба що з розповсюдженням програмного забезпечення, яке є ліцензійним, зазначає Світлана Слава, професор Інституту економіки та міжнародних відносин.
Наталія Каралкіна Поділитися через:
|
|||
Всього коментарів: 0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу