Четвер, 23.01.20, 03:00 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Теорія і практика

Керівники медійних підрозділів УжНУ беруть участь у журналістських заходах у Києві

Директор Медіацентру УжНУ Галина Шумицька та головний редактор університетської газети «Погляд» Володимир Тарасюк беруть участь у тренінгу з актуальних питань медіаправа для викладачів факультетів журналістики, який проводить Центр демократії та верховенства права (донедавна – Інститут медіаправа) у Києві за підтримки уряду Швеції.

Першу частину роботи тренінгу розпочав директор Центру Тарас Шевченко. У своєму вітальному слові розповів, що їхня організація створена 2015 року як аналітичний центр, що мав на меті сприяти роботі журналістів в аспекті права. За цей час профіль організації розширився, тож зміна бренду зумовлена саме охопленням нових сфер діяльності – нині структура має три основні напрями зацікавлень: медіа, громадські ініціативи та антикорупція.

Тарас Шевченко

Пан Тарас, як фаховий юрист, говорячи про інформацію, підводить до думки, що вона має бути збалансованою і неупередженою, але сумнівається в можливості досягнення нею об’єктивності, хоч саме такою вона має бути, відповідно до медіакодексів, зокрема Закону про телебачення і радіомовлення. Суспільне, чи громадське, мовлення, вважає, доречніше б називати публічним. Великі надії покладає на обласні медіа, оскільки попит на місцеву інформацію є завжди.

Порушуючи проблему регулювання контенту в медіа, організатори виокремлюють три моделі: класичну (державну), співрегулювальну, яку широко застосовують у Європі, та саморегулювальну, коли індустріальні гравці самі створюють правила гри у сфері творення контенту.

Щодо останнього, то в українських реаліях це Комісія з журналістської етики, створена 2001 року й перезапущена вчора, 2 грудня. Її головою став Андрій Куликов, добре відомий глядачам як колишній багаторічний ведучий передачі «Свобода слова» на ICTV. До слова, від УжНУ участь у засіданні загальних зборів ВГО «Комісія з журналістської етики» брав завідувач кафедри журналістики Юрій Бідзіля, якого обрано до оновленого складу Комісії з журналістської етики.

 

Іншою такою організацією є Незалежна медійна рада, створена наприкінці 2015 року п’ятьма ГО у сфері медіа, як постійний громадський моніторинговий та консультативний орган, що має на меті утверджувати професійні стандарти.

У другій частині дня йтиметься про правове регулювання політичної реклами, ознаки і наслідки прихованої реклами та публічні реєстри інформації.

За інформацією Галини ШУмицької

спеціально для Медіацентру УжНУ




Теорія і практика | 03.12.16 | Додав VIP | 362 | 5.0/2
Теги: Володимир Тарасюк, університетські медіапідрозділи, Галина Шумицька

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4]Незабаром [16]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [84]Зблизька [88]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273]Презентації [167]
Екскурсії [113]Дозвілля [210]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [40]Спорт [238]
Традиції [206]Зустрічі [210]
Вітаємо! [235]Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230]Студентська практика [66]
Студмістечко [8]Конкурси [117]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [9]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Матеріали близьких рубрик