П`ятниця, 02.12.22, 15:13 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Теорія і практика

Керівники медійних підрозділів УжНУ беруть участь у журналістських заходах у Києві

Першу частину роботи тренінгу розпочав директор Центру Тарас Шевченко. У своєму вітальному слові розповів, що їхня організація створена 2015 року як аналітичний центр, що мав на меті сприяти роботі журналістів в аспекті права. За цей час профіль організації розширився, тож зміна бренду зумовлена саме охопленням нових сфер діяльності – нині структура має три основні напрями зацікавлень: медіа, громадські ініціативи та антикорупція.

Тарас Шевченко

Пан Тарас, як фаховий юрист, говорячи про інформацію, підводить до думки, що вона має бути збалансованою і неупередженою, але сумнівається в можливості досягнення нею об’єктивності, хоч саме такою вона має бути, відповідно до медіакодексів, зокрема Закону про телебачення і радіомовлення. Суспільне, чи громадське, мовлення, вважає, доречніше б називати публічним. Великі надії покладає на обласні медіа, оскільки попит на місцеву інформацію є завжди.

Порушуючи проблему регулювання контенту в медіа, організатори виокремлюють три моделі: класичну (державну), співрегулювальну, яку широко застосовують у Європі, та саморегулювальну, коли індустріальні гравці самі створюють правила гри у сфері творення контенту.

Щодо останнього, то в українських реаліях це Комісія з журналістської етики, створена 2001 року й перезапущена вчора, 2 грудня. Її головою став Андрій Куликов, добре відомий глядачам як колишній багаторічний ведучий передачі «Свобода слова» на ICTV. До слова, від УжНУ участь у засіданні загальних зборів ВГО «Комісія з журналістської етики» брав завідувач кафедри журналістики Юрій Бідзіля, якого обрано до оновленого складу Комісії з журналістської етики.

 

Іншою такою організацією є Незалежна медійна рада, створена наприкінці 2015 року п’ятьма ГО у сфері медіа, як постійний громадський моніторинговий та консультативний орган, що має на меті утверджувати професійні стандарти.

У другій частині дня йтиметься про правове регулювання політичної реклами, ознаки і наслідки прихованої реклами та публічні реєстри інформації.

_x_PS1 Директор Медіацентру УжНУ Галина Шумицька та головний редактор університетської газети «Погляд» Володимир Тарасюк беруть участь у тренінгу з актуальних питань медіаправа для викладачів факультетів журналістики, який проводить Центр демократії та верховенства права (донедавна – Інститут медіаправа) у Києві за підтримки уряду Швеції._x_PS2 /live/2016/12/14mediapravo/grupa.jpg_x_PS3 _x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 За інформацією Галини ШУмицької_x_PS11 спеціально для Медіацентру УжНУ_x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19



Теорія і практика | 03.12.16 | Додав VIP | 492 | 5.0/2
Теги: Володимир Тарасюк, університетські медіапідрозділи, Галина Шумицька

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [4] Незабаром [16]
Актуально [141] Акції [132]
Позиція [18] МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33] Студгромада [188]
Абітурієнт [84] Зблизька [88]
Наболіле [21] Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154] Компетентно [38]
Несподівано... [14] У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160] Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273] Презентації [167]
Екскурсії [113] Дозвілля [210]
Ініціатива [47] Перспективи [38]
Підсумки [40] Спорт [238]
Традиції [206] Зустрічі [210]
Вітаємо! [235] Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230] Студентська практика [66]
Студмістечко [8] Конкурси [117]
На замітку [6] З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9] Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49] Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2] Річниця [14]
Слава Україні! [9] Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91] The main news of university [12]
Подяка [8] Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13] Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3] Підсумки року [5]
Визнання [3] Експрес-інтерв’ю [4]

Матеріали близьких рубрик